Další | Předchozí


Fotografie: Ruka 2

Autor: Ema Preissová | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kategorie: experiment

Vloženo: 15:33:08 31.01.2004


Technická data:
CANON EOS 33, obj. Canon
Poznámky a vzkazy:
Focení patří k mým koníčkům krátce.Jsem vystudovaný výtvarník,a tak svět kolem sebe i tímto způsobem vnímám.Ta ostrost mě mrzí,ale došlo k ní vlivem nízkého rozlišení,jinak je fotka ostrá.Nejsem žádný epigon,fotky pana Krejzy jsem viděla a nechápu,že někoho napadne srovnání.Nehledě na fakt,že spousta témat se opakuje,jde jen o pojetí a záměr autora.Série fotek s barvami dokumentuje mou práci v oblasti malby a malování rukama k ní patří.Z některých komentářů mám pocit,že vyššího počtu bodů zde může dosáhnout jen ten,kdo fotí "hezoučké" fotky,tedy čb aktíky a krajinky,které jsou si navzájem podobné mnohem víc než mé fotky s fotkami pana Krejzy.
Popis:
Klíčová slova:
exif

Bodů: 48 (1.78)
Zobrazeno: 1472x (26.29)

PROFIL AUTORAJosef Hruška | 18:43:30 14.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jako hans

PROFIL AUTORAZdeněk Stojaník | 19:57:11 14.03.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORARadovan Husička | 17:18:25 06.03.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

za nápad....

PROFIL AUTORAVeronika Tobiášová | 20:11:08 19.02.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 17:15:37 02.02.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Fotka sa robi inac ako obraz.Aj ja mam kamarata-maliara a najviac sa mu pacia tie najvacsie sprostosti co odfotim. vytvarnici maju ine videnie, musis prist na to aky je pri fotke rozdiel

PROFIL AUTORAIrena Jess Motlíková, PPP | 17:12:36 02.02.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

PROFIL AUTORAOto Stredák | 17:17:41 01.02.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jako výtvarnici, ti musí také něco řikat barvy a jejich působeni ve výtvarném celku. O prostoru, plastičnosti a obsahu, který nemusí být vždy nutně optický, ani nemluvě. Bez srovnání. Je to bída. Proslovem jsi si nasadila bič, tady asi lidi, výčtem svých dosažených úrovní ve výtvarném vzdělání, moc neoslníš. Nehodnotím, nechci ti ublížit:))

PROFIL AUTORAAlois Chumchal | 09:00:17 01.02.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

rekl bych ze nam tu nekteri jedinci otevreli cesty k novemu umeleckemu smeru;-)

PROFIL AUTORAJiří Štefl | 07:57:46 01.02.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

PROFIL AUTORAmodrý medvídek | 05:54:56 01.02.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

nic si z toho nedělej. Zkus spíš fotit to, co bys malovala.--- nebo takto ty maluješ ? Holt umělci vidí svět jinak , než my obyčejní lidi

PROFIL AUTORATr. Ianus Germanicus | 01:43:44 01.02.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Muhehe... jsem si ted procetl celou tu diskusi dole a docela jsem se pobavil ;o))) nejvice se mi libilo tvoje: "My umelci" a Medveduv prispevek, kde zasluzne napadnul barevne kycare, tjo ;-)
a nevim proc te Martin Sanda zaradil mezi PSEUDO umelce, tam pozasluze patri jini zaslouzili delnici pseudoumeni, predevsim: Burda, Ruzam, Moješčíková, Sakař, Tejkl, Plhon a snad i moje malickost... Muhehe Buhehe Sevrrrr ;o))))

PROFIL AUTORATr. Ianus Germanicus | 01:01:15 01.02.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

souhlas s Milanem Zbornikem... nicmene, pokud Ty v tom vidis nejake vlastni tvurci nutkanim tak pokracuj... mne osobne to zatim prijde, jako nahrazka... tvari se to a tvrdi to sobe neco, ale podle me to tam neni ... a to tak, ze krute neni... bohuzel ... ale mozna me jednou presvedcis, haj hou..

PROFIL AUTORABoris Stojanov | 23:00:22 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Emo, pokud jsi vystudovaná výtvarnice, tak používej obraz k vyjádření svých pocitů, představ, čehokoli... V tomhle bude asi 99,99% lidí vidět NIC a z té jedné setiny si ještě odečti nějaké to procento tlachalů... Narážka na krajinky a nahotinky taky není opdstatněná, zní trochu jako výkřik ukřivděné ješitnosti... Pokud si projdeš aktíky, tak uvidíš že musíš sakra přemýšlet, než sem něco pošleš - všechny chyby ti okamžitě všichni vyčtou... Pokud projedeš nejbodovanější fotky (záměrně nepoužívám slovo nejlepší!) zde na pP tak zjistíš, že je zde rozloženo z každého tématu trochu... Ale k té fotce - nezdá se mi zajímavá expozičně, barevně, kontrastně, světelně ani myšlenkově... Zpracuj to téma pokud je ti tak blízké znovu, znovu do toho jdi a dej tomu nějakou myšlenku a hloubku, barvy a ruce jsou vděčným tématem a dá se s nimi hodně vyřádit! A pokud jsi tedy výtvarnice, tak bys mohla vědět, že méně je někdy více... takže více fotky bez zbytečných obhajob!!! :-)))

PROFIL AUTORAJakub Satan Musilek | 22:44:27 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no, ja teda se za znalce umeni (onco co je to vlastne umeni ...) nepovazuju a nemam jednoznacne vyhraneny nazoor na ruzne umelecke styly (obrazky, muzika, plastiky, .....), posuziju to naprosto pocitove a jednoduchou logikou - libi/nelibi nebo prijemne/neprijemne .... i kdyz kdyz obcas ctu nejake kritiky nebo vykladace umneni, tak cim vetsi mazanice nebo nesmysl, tak tim vetsi umeni a odvaz a genialita autora ...
tohleto bych posoudil jako nelibi, nerozumim, nepovznasi ...

PROFIL AUTORAOskar Orság | 22:01:51 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Dal bych si zmrzlinu s jahodama..

PROFIL AUTORAJan Beneš | 21:47:33 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ale ode mne to stejně moc neznamená, líbí se mi "hezoučké" krajinky a sám je páchám :)

PROFIL AUTORAJan Beneš | 21:46:17 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

hele tahle fotka mi sice nezaujala ani technicky ani vtipem (ten u Krejzy je), ale v jednom je špičková - vyburcovala zajímavou diskuzi. Za diskuzi 0+3

PROFIL AUTORAJosef Dolák | 21:39:51 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

nelíbí...

PROFIL AUTORAJiří Kejdana | 21:32:14 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Další se ti povedla. Jen tak dál.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 21:14:48 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Je umění a umění. Kritéria jsou různá a určují je různí lidé. Mimo jiné i ti, kteří vůbec žádné schopnosti pro výtvarné nadání nemají. Npíšou o tom knihu, dají tomu nějaký pěkný název, jako tčeba dadaismus nebo pop art a snaží se to propagovat za umění. Spousta lidí se toho bohužel chytne a jednou podle těchto norem. Já osobně to za umění nepovažuji. Fotka má mít imo mimo odpovídající technické zpracování i nějaké sdělení. Ať se snažím jakkoliv, tak ho tu nenalézám. Ani název ruka tomu mnoho nepomůže. Za umění by se v jistém ohledu daly považovat i fotky Krejzy, kdyby on tvrdil, že vystudoval to a to, a pak o tom tvrdil, že jde o umění. Tohle je jen ruka na nějakém rozplácnutém dortu. Většina lidí od toho uteče. Je také zajímavé kouknout, jací lidé téhle fotce dali pětku a jestli je to jejich "umělecké" vidění ve fotografii právě tím pravým. Doufám, že další už se budou alespoň trošku blížit mým představám o umění (a to nejsem ani krajinář, ani nahotinkář).

PROFIL AUTORAIrena Matysová | 20:46:08 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

přiznávám se - těmto fotkám nerozumím, podobně jako nerozumím některým obrazům, i když chápu,že se s nimi jejich autoři mazlí ...

PROFIL AUTORAМартин Мечо Томаш | 19:38:16 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

hodnoceni zoufale krecovitych kritiku, kteri sami foti konzumne barevnoucke bezmyslenkovite picoviny (Hyka, Cvrk atd.) si nevsimej! Pokud se ti to, co delas, libi, pokracuj! Me tahle fotka prijde jako vykop spravnym smerem. Gol to ale jeste neni. A na body se vyprdni. Jejich vypovidaci hodnota je srovnatelna s vitezoslavnymi kolaci sledovanosti TV Nova.

PROFIL AUTORAMartin Šanda | 18:45:15 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

Tak nevím, ale toto PSEUDO SUPER UMĚNÍ mi je nějak cizí, tak alespoň za snahu.

PROFIL AUTORAEdvard Miškej | 18:34:03 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

A taky body nejsou vsechno...nedavno tady jedna autorka vzfotila sama sebe nahou...a dala na to silenou texturu...kdyby na ni bylo cokoliv jineho nez zenske telo asi bz dostala jen par desitek bodu...takhle to bzlo o dost vic. Hlavne kdyz ty y toho mas dobry pocit. Skoda ze nejsem ted u sveho PC..docela by me zajimala CB verze nebo treba vymenit cervenou za zelenou a doostrit

PROFIL AUTORAZdeněk Dědičík | 18:29:48 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

PROFIL AUTORAEma Preissová | 18:27:43 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Oldřichu,díky,aspoň někdo není znechucen.A taky děkuju všem ostatním,kterým se to alespoň trochu líbí.

PROFIL AUTORAEma Preissová | 18:26:14 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Díky moc,všechny tyto programy mám,jen si musím pořídit manuál a místo malování a focení trochu víc studovat.Fakt je ten,že s "manuální" prací v umění si rozumím poněkud víc nez s technikou a počítačem.

PROFIL AUTORAEdvard Miškej | 18:23:51 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Vsichni delaji ve adobe photoshopu. Ja osobne uz historicky pouzivam Corel ale taky uy obcas PS. Dokaze nejen doostrit, ale take co bz rpo tebe jako vytvarnici mohlo byt zajimave menit kompletne barvy (kontrasty, jasy). Ono je to pak poznat ze ses s tou fotkou pomazlila / stejne jako s obrazem...

PROFIL AUTORAOldřich Vyroubal | 18:21:11 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

mě se to moc líbí

PROFIL AUTORAEma Preissová | 18:20:34 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ohledně technického zprcování mi nezbývá než souhlasit.Pokud mi někdo můžete poradit,budu moc ráda.Mám dobrý scanner,ale nikdy to nevyjde přesně podle mého přání.Můžete mi doporučit program?
Eriku,fotografií na toto téma mám plno.Pravda je,že pohromadě působí lépe,navzájem se doplňují.Bohužel zdejší pravidla mi nedovolují vystavit je všechny.

PROFIL AUTORAEdvard Miškej | 18:19:18 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

Vypada to ze ti tady vsichni sjeli. za ten komentar davam 4. Fotka asi neni technicky super...ale myslim ze to se casem clovek nauci...pust se do foceni dal. Myslim ze i malovat se clovek nanauci hned..treba ja nikdy :-(

PROFIL AUTORAPeter Slovák | 17:56:12 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

mne sa to paci ale technicke spracovanie nie je moc dobre

PROFIL AUTORAStanislav Paluda | 17:53:09 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

čet jsem sice komentář, ale stejně se mi to nelíbí ...

PROFIL AUTORADavid Šmíd | 17:49:30 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Nevyrazny a osklivy.

PROFIL AUTORALibor Foltýnek | 17:48:39 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

pro nás neplatítí: :-)



Schmidova

Doschowa Ewe

Doschowa Jitka

PROFIL AUTORALibor Foltýnek | 17:45:16 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ema: víš, směr umění, který nikomu nic neříká, asi nebude ten správný... možná je pro tebe vyjádřením něčeho ten alk malby, ale výsledek už to (podle mě) neobsahuje... může být umělecký zážitek malovat rukama, pozorovat někoho, jak maluje, ale asi ne ten výsledek...

PROFIL AUTORADaniela Kodytková | 17:40:18 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Emo, nemas pravdu i jine fotky nez "hezoucke" maji sve publikum, ktzerym se fotky libi, staci se podivat do portfolia Eviny Schmidove nebo sester Doschowych...
Pokusim se dat odkaz, pokud se nezdari, vyhledej si podle jmen....

Schmidova

Doschowa Ewe

Doschowa Jitka

Ostatni nejmenovani kolegove mi jiste prominou, ale i jejich fotky, ktere nepatri mezi "hezoucke" je mozno najit v galerii PP....

Promin, tva fotka se mi nelibi....

PROFIL AUTORATomáš Hošek | 17:27:36 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

..... :-) To js edocela hrůza.... ;-)

PROFIL AUTORAZdeněk Adámek | 17:23:55 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

alternativni postmoderni pseudoumeni :-) 0!

PROFIL AUTORAAlena Voráčková | 17:15:48 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

U te prvni me napadlo jedno slovo "lepra", radši jsem ani nekomentovala. Tohle je taky běs. Tamto snad bylo ještě úděsnější.

PROFIL AUTORApatrik hyka | 17:09:10 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

PROFIL AUTORAEma Preissová | 17:00:02 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Snažím se o malířské pojetí.Tak jako v malbě existuje realistické zobrazení vedle abstraktního pojetí,může i fotografie představovat jen dojem nebo pocit.Řekněme expresivní vyjadřovaní pomocí objektivu.Rozhodně se nechci dohadovat,vše je otázkou osobního vkusu,tolerance a vnímavosti.Právě ostré světlo,kontrast a téměř nepoznatelná ruka od barev podporují výraz."My umělci" nemusíme vždy něco okecávat,pro nás je důležitý prožitek a působení naší práce,koneckonců od toho jsou tu spisovatelé,aby psali.
Libore,je vidět,že pro výtvarné umění máte méně pochopení než pro literaturu.

PROFIL AUTORAJiří Knytl alias Amokk | 16:53:14 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Osobne nemuzu posoudit zda to ma nejakou vytvarnou hodnotu, jsem obycejny smrtelnik a pocitove se mi to nelibi nevyvolava to ve me zadne pocity a pokud ano tak spise pocit odporu ci tak neco. Ta minula fotka kor prislo mi to jako rozmlacena ruka na ktery se uz pase plisen :) pokud to tento pocit vzbudit melo tak to beru ale mam pocit ze ne ...tahle mi prijde jeste horsi nez minula a to asi hlavne proto ze je to hur vyfoceny. Je pravda ze malebne krajinky dostanou hodne bodu, ale nemyslim si ze tu vsichni jsme nake tupe stado ktere si libuje jen v kyci. Pokud se ta fotka skoro nikomu nelibi tak uz to podle me neco znamena. Nebo je to opravdu umeni na takove vysi ze mu porozumi urcita skupina lidi. Na me to spis pusobi tak ze je to dokumentacni vycvak z malovani rukama ale klidne se muzu mylit. Kazdopadne diskuzi to vyvolalo takze je na tobe co z toho vyvodis :)

PROFIL AUTORAJosef Polášek | 16:46:24 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no nevím - jako fotka nic moc, dole neostrý, na dlani přepálený, vpravo nahoře nedefinovatelný (uniká mě smysl)

PROFIL AUTORAMagdaléna Kucová | 16:38:11 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

myslím si, že pokud to mělo být o barvě a tvarech, tak by na ruce nemusely být ty čisté kousky, ale mohla být barevná celá - trochu mi to vadí. Pokus je to zajímavý, ale zdá se mi to nedotažené do konce - co třeba zkusit si víc pohrát z kompozicí červené, bílé a té ruky

PROFIL AUTORAJiří Syrovátka | 16:37:28 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Není potřeba se rozčilovat, až z té fotky bude patrné co to je, uvidíš, že to za patlanici nikdo považovat nebude, ale takhle, bez tvého komentáře je to k nepoznání. Abys to pochopila nebylo poznat jestli je to roku umělce, nebo ruka která má být chápána jako ruka umělce, nebo ruka, která má znázorňovat krev ........atd...
za snahu ..... 2

PROFIL AUTORAJiří Syrovátka | 16:37:28 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

Není potřeba se rozčilovat, až z té fotky bude patrné co to je, uvidíš, že to za patlanici nikdo považovat nebude, ale takhle, bez tvého komentáře je to k nepoznání. Abys to pochopila nebylo poznat jestli je to roku umělce, nebo ruka která má být chápána jako ruka umělce, nebo ruka, která má znázorňovat krev ........atd...
za snahu ..... 2

PROFIL AUTORAJiří Syrovátka | 16:36:57 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Není potřeba se rozčilovat, až z té fotky bude patrné co to je, uvidíš, že to za patlanici nikdo považovat nebude, ale takhle, bez tvého komentáře je to k nepoznání. Abys to pochopila nebylo poznat jestli je to roku umělce, nebo ruka která má být chápána jako ruka umělce, nebo ruka, která má znázorňovat krev ........atd...
za snahu ..... 2

PROFIL AUTORALibor Foltýnek | 16:06:18 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

nepruď, minule jsi dala fotku ruky a nenapsala nic a od rukou od kečupu to fakt moc poznat není. Kdyby s to napsala hned, aspoň lidi upozorníš, že se mají zamyslet... Osobně nevidím nic moc na té fotce a ještě míň na malování rukama - mazanice. Dokáže to i malé dítě, akorát vy, študovaní "umělci", to umíte okecat. Nelíbí, promiň...

PROFIL AUTORAErik Schovanec | 15:56:57 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

Ta minulá se mi líbila víc, myslím si, že to dělá ten černý rámeček, který více vtahuje do fotky. I obsah minulé fotky se mi zdá lépe zpracovaný. Tahle hotka nic nevyjadřuje, působí z ní jen ta červená barva, která snad (ale ani to ne) v někom vzbudí odpor a pocit krve a zranění. Prvotní reakce na fotku tu tedy je, ale delší pozorování v ní odhalí pravou tvář (kompoziční i námětovou slabost). Myslím, že v nějakém tématicky jednotném celku (cyklu) by to nemuselo vypadat špatně.

PROFIL AUTORAMira Urban | 15:41:56 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ema >
a je to take o vkusu...tohle je mozna vytvarne, ale nenachazim v tom nic co by me melo esteticky zaujmout..

PROFIL AUTORACertule cerovska | 15:41:24 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

Brrrrrrr ale vypada to skoro stejne jako moje ruka pred dvema dny :-(

PROFIL AUTORAJán Ďurica | 15:40:15 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

V nahlade vyzera ako z hororu.Odlahlo mi ked som to zvacsil.Neviem co k tomu dodat ale marne sa pokusam najst nieco cim by ma tato fotka zaujala.

PROFIL AUTORAJiří Cvrk | 15:38:43 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jsem rád, že se vysvětluje, že ta předchozí nebyl nějakej ošklivej úraz (když jsi ji uploadla, hned jsem ji zavřel), mě to šokuje nepříjemně, zvlášť ta rudá

PROFIL AUTORAaa* filip rázga | 15:35:50 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

sorry,ale nepaci

PROFIL AUTORAStepan Vrzala | 15:35:31 31.01.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

..patlanice.. (mam rad ulety, ale vtomto sem ho nenasel:-(